Voor een optimaal management van uw bouwproject
Meerjarenonderhoudsplan Zundert
Tiboma staat voor Tilburgs Bouwmanagement. Tiboma heeft ervaring in bouwadvies, vastgoedadvies en vastgoedmanagement en is hoofdzakelijk werkzaam in de regio Tilburg-Breda. Onze kernwaarden: kwaliteit, betrouwbaarheid en sterk door samenwerking.
Langdurig en kortstondig (interim) bouwmanagement
Bouwadvies & Vastgoedadvies
Tiboma geeft bouwadvies en vastgoedadvies aan particuliere en zakelijke opdrachtgevers. We geven advies voor uiteenlopende projecten op het gebied van nieuwbouw, onderhoud en renovatie.
Bouwmanagement
Onze gecertificeerde specialisten hebben ervaring in zowel langdurig als kortstondig (interim) bouwmanagement.
Bouwkundige rapporten en MJOP’s
Wij verzorgen bouwkundige rapporten van nieuw en bestaand onroerend goed. Ook stellen we meerjaren onderhoudsplannen (MJOP’s) op, die onze klanten helder inzichtelijk maken welke onderhoudswerkzaamheden op welke tijdstippen verricht moeten worden.
Bouwkundige keuringen
Op verzoek van onze klanten verrichten we bouwkundige keuringen die gedetailleerd worden vastgelegd. De keuringen worden opgesteld op basis van de NEN2767 en BOEI-methodiek. Met deze rapporten wordt de kwaliteit en de onderhoudsbehoefte van een woning of bedrijfspand helder in beeld gebracht.
Wie wij zijn en waar wij voor staan
Oprichter en eigenaar Ad Smeitink is het gezicht van Tiboma, dat vijf jaar geleden is opgericht. Ad werkt als gecertificeerd bouwinspecteur en vastgoedregisseur voor zowel de particuliere als de zakelijke markt en heeft 25 jaar ervaring in (interim) bouwmanagement. Dankzij deze jarenlange ervaring maakt Tiboma dankbaar gebruik van een uitgebreid en deskundig netwerk.
Tiboma kan bouwen op 25 ervaring in de (utiliteits-)bouw en is een goede en betrouwbare partner bij nieuwbouw, verbouwing, onderhoud en renovatie. Onze gecertificeerde specialisten werken voor zowel de particuliere als de zakelijke markt. Onze kernkwaliteiten: onafhankelijk en betrouwbaar advies, heldere kennisoverdracht en betrokkenheid bij de klant.